Főoldal Polgármesteri Hivatal

Polgármesteri Hivatal

Nyomtatás PDF

Baktalórántházai Közös Önkormányzati Hivatal

Elérhetőségek

4561 Baktalórántháza, Köztársaság tér 8.

Tel/fax.: 42/550-032, 42/550-033

e-mail: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. , Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Tisztségviselők

Nagy Lajos polgármester

Tomkó Zoltán megbízott jegyző

Kormány Béla alpolgármester

Munkaidő beosztás:
Hétfő – csütörtök: 7.30 – 12.00, 12.30 – 16.00
Péntek: 7.30 – 13.00

Pénztár nyitvatartási ideje

Hétfő: 8.00– 12.00
Szerda: 8.00 – 15.00
Csütörtök: 13.00 – 15.00

Anyakönyvvezető, népesség-nyilvántartó ügyfélfogadási ideje

Hétfő: 8.00 – 12.00
Kedd: 8.00 – 12.00
Csütörtök: 8.00 – 12.00

A Közös Önkormányzati Hivatal szervezeti felépítése, munkatársai

Titkárság (111 mellék)

  • Lengyel Róbertné – képviselő-testület működésével kapcsolatos feladatok, helyi jogszabályok nyilvántartásával kapcsolatos feladatok, titkársági feladatok, kereskedelmi igazgatás,

Adócsoport (126 mellék)

  • Zámbori Lászlóné – főelőadó

Munkaügy, pályázatkezelés (115 mellék)

  • Bardi Anikó – munkaügyi feladatok ellátása, közfoglalkoztatás
  • Illés László – pályázati és közbeszerzési referens

Szociális osztály (130 mellék)

  • Markovics Józsefné – főelőadó – aktív korúak ellátására való jogosultsággal összefüggő feladatok
  • Barna Józsefné – ügyintéző – közgyógyellátásra való jogosultság megállapítása, lakásfenntartási támogatással kapcsolatos feladatok teljes körű ellátása, a kamatmentes kölcsön iránti kérelmek elbírálásának előkészítése, temetési segélyekkel, valamint a közköltségen történő eltemetésekkel kapcsolatos feladatok ellátása

Anyakönyvvezető, népesség-nyilvántartás (121 mellék)

Ügyiratkezelés (125 mellék)

  • Királyfalviné Gdovin Tünde
  • Iványi Tiborné – védendő fogyasztók nyilvántartásába történő felvétellel kapcsolatos feladatok

Pénzügy (133 mellék)

  • Mócsánné Kovács Márta – pénzügyi vezető – költségvetés, gazdálkodás
  • Kaszás Tóth Anikó – pénzügyi ügyintéző – valamennyi bejövő számla analitikus nyilvántartása, átutalások teljesítése

Pénzügy (124 mellék)

  • Zsíros Lászlóné – pénzügyi főelőadó – könyveléssel kapcsolatos feladatok, tárgyi eszközökről nyilvántartás vezetése
  • Némethné Szikszai Ibolya – pénzügyi főmunkatárs – könyveléssel kapcsolatos feladatok, tárgyi eszközökről nyilvántartás vezetése
  • Gebri Pál – pénzügyi ügyintéző – szociális és munkabér kifizetésekben közreműködés, pénztáros helyettesítése, bérleményi változások jelentése közüzemek felé, szociális alapon nyújtott kölcsönökről, valamint munkahelyi és tanulói étkezési térítési díjakról analitikus nyilvántartás vezetése
  • Illár Ildikó – pénztáros – pénztári feladatok ellátása
  • Éles Petra – ügyintéző – pénztári feladatok ellátásában közreműködés
  • Végső Diana – ügyintéző – analitikák vezetése (kábel tv, szociális étkezés, bérleti díjak, első lakáshoz jutók támogatása, lakásvásárlás törlesztése)

Ügyfélszolgálat (113 mellék)

  • Jánvári Veronika
  • Kócs István – kézbesítő

Építésügy (116, 118 mellék)

Somogyi Viktor – építésügyi ügyintéző – I. fokú építésügyi hatósági feladatok ellátása Baktalórántháza, Nyírkércs, Nyírjákó, Laskod, Petneháza, Rohod településeken. Növényvédelemmel kapcsolatos feladatok ellátása, telepengedélyezés, birtokvédelem

Mezőőrök

  • Magyar Zoltán
  • Kiss Tibor
  • Márton Béla

Baktalórántháza közigazgatási területéhez tartozó termőföldek őrzése, termőföldön lévő, illetve ahhoz tartozó termények, felszerelések, eszközök, haszonállatok, építmények vagyonvédelme.

Módosítás dátuma: 2014. március 17. hétfő, 08:57  


A városháza épülete, Baktalórántháza.

Közös Önkormányzati Hivatal Baktalórántháza

Cím
4561 Baktalórántháza, Köztársaság tér 8.
Telefon / fax
+36-42-550-032, +36-42-550-033
E-mail
baktaph@vnet.hu, baktapmh@gmail.com
Ügyfélfogadás
Hétfő-csütörtök: 7.30 - 12.00, 12.30 - 16.00
Péntek: 7.30 - 13.00